Jobcoaching
Er zijn medewerkers die tijdelijk extra ondersteuning nodig hebben om goed uit de verf te komen op hun werkplek. Een ervaren jobcoach geeft adviezen en reikt hulpmiddelen aan waardoor de medewerkers beter functioneren in het werk.
Wanneer wordt een jobcoachingstraject ingezet?
Het doel van jobcoaching is om het functioneren van een werknemer op een specifieke werkplek te verbeteren of te herstellen. Jobcoaching wordt over het algemeen ingezet bij 1e spoor re-integratie. Uiteindelijk is het de bedoeling dat de betreffende medewerker voldoende handvatten heeft om weer zelfstandig goed te kunnen functioneren en de jobcoach overbodig is.
Jobcoaching via Bakker & Bosch
De jobcoach neemt contact op met de opdrachtgever voor een nadere toelichting en het maken van afspraken. Vervolgens vindt kennismaking plaats met de medewerker en diens werkplek. Aan de hand van de vraagstelling van de opdrachtgever en in relatie tot de werkplek, beschrijven de jobcoach en de medewerker samen de coachingsdoelen. Deze worden steeds concreet geformuleerd zodat voor alle partijen transparant is wanneer wat gebeurt en wie daarvoor verantwoordelijk is.
Nieuwsgierig naar onze persoonlijke aanpak?
In een vrijblijvend gesprek leggen we u graag uit wat we voor u kunnen betekenen en hoe onze arbeidsmobiliteit trajecten eruit zien. Bovendien vinden we het belangrijk dat het klikt tussen de kandidaat en onze coach. Om die reden kan er altijd van tevoren een afspraak worden gemaakt voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.
