Medewerker Backoffice









Onze doelstelling is om onze organisatie verder uit te bouwen, te professionaliseren en klaar te maken voor de toekomst. Een sterk groeiende klantenportefeuille vraagt ons om de organisatie verder te professionaliseren. En jij wordt daarin een belangrijke schakel. Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een backoffice medewerker. Samen met jouw directe collega’s zorg jij voor een juiste en tijdige contractadministratie. Zit dienstverlening in je DNA en kent iedereen jou als een klant- en mensgericht persoon? Dan staat onze deur wagenwijd open voor jou.


Wat ga jij doen?


Met jouw enthousiasme neem jij een adviserende en signalerende rol aan richting je collega’s. Hebben zij prangende vragen? Of dat nu gaat om aflopende contracten, wijzigingen in loon of het inrichten van een nieuwe klant – jij staat voor ze klaar. Door de diversiteit aan taken verveel jij je nooit. Dagelijks houd je je onder andere bezig met het maken van uitzendovereenkomsten voor kandidaten en overeenkomsten voor klanten. Je zorgt voor een juiste opvolging en verloning volgens de gemaakte afspraken. De facturatie van onze uitzendkrachten en inleners gebeurt mede dankzij jou correct en op tijd. Ook houd je je bezig met het doorvoeren van pensioengegevens, loon- en factuurcorrecties. Bovendien blijf je op de hoogte van cao-wijzigingen. Zie je dat je op basis daarvan iets in werking moet stellen? Dan onderneem je actie.



 “Jij krijgt energie van het helpen van anderen. Jij ondersteunt, adviseert, beantwoordt vragen en ziet verbeterpunten. Zo zorg jij er samen met je team voor dat onze Recruitment Consultants hun werk optimaal kunnen uitvoeren.”
 

 

Wie ben jij?

Natuurlijk ben jij als onze kersverse medewerker backoffice een administratieve ster en weet je duidelijke prioriteiten te stellen. Herken jij je daarnaast in onderstaande punten?
  • Je hebt in elk geval een mbo niveau 4-opleiding afgerond en al wat jaren ervaring in een soortgelijke functie;
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar;
  • Je hebt een positieve, energieke instelling en komt met initiatieven;
  • Je bent communicatief sterk en gaat nauwkeurig te werk.


 






Werken bij Bakker & Bosch
Bakker & Bosch in een notendop omschrijven is haast onmogelijk. Maar wij gaan het toch proberen. Bakker & Bosch is een gerenommeerde human resource dienstverlener. We ontzorgen werkgevers op het gebied van HR, begeleiden werknemers bij hun professionele ontwikkeling en helpen werkzoekenden bij het vinden van een passende baan.
 
Iedere organisatie én iedere persoon is uniek. Wij zijn ervaren in het omgaan met en het schakelen tussen verschillende organisaties, personen en hun vraagstukken. Daarnaast durven we anders te denken om tot de beste maatwerkoplossingen te komen. Organisatiedoelen en persoonlijke doelen stellen wij altijd centraal. Van daaruit werken we naar een passende oplossing toe.









   
Interessante uitdaging?
 
 
  
 


 



 


 
Contactpersoon

Margriet van Rikxoort
info@bakkerenbosch.nl
088 - 555 0909

 

Volg ons op social media

Wil je op de hoogte blijven van onze vacatures? Volg ons dan nu via:
 

Facebook
LinkedIn
Instagram
 
 

Whatsapp


Vragen? Stuur jouw bericht naar 
06  89 97 16 01

Werkgeluk



van onze medewerkers beoordeelt het werkgeluk bij deze organisatie met een 9