Personeelsdossier

Hoge ontslagvergoedingen, boetes van de belastingdienst of de arbeidsinspectie en sancties van het UWV om zieke medewerkers na twee jaar ziekte nog één jaar door te betalen. Dit zijn de gevolgen die voort kunnen vloeien uit een slecht beheer van het personeelsdossier. Als werkgever bent u verplicht om uw personeelszaken goed te regelen en de (verplichte) administratie die daarbij hoort zorgvuldig bij te houden.
 
Bakker & Bosch biedt u de mogelijkheid gebruik te maken van een personeelsinformatiesysteem. U heeft dan uw eigen HR-afdeling; een systeem waarin u al uw personeelsinformatie snel, makkelijk en overzichtelijk kunt terugvinden. Evenals informatie over actuele P&O onderwerpen en wijzigende wet- en regelgeving.
 
Het systeem licht u automatisch in over contractverlengingen, verjaardagen van medewerkers, maar ook het verzuimdossier, arbeidsvoorwaarden, opleidingen, de verlofkaart, het functioneren en beoordelingen zijn snel op te vragen en inzichtelijk.

Neem contact op voor meer informatie.

Zijn uw dossiers op orde

Goede dossiervorming is altijd belangrijk geweest maar met de nieuwe wetgeving per 1 juli (Wet Werk en Zekerheid) zal een goede opbouw van personeelsdossiers cruciaal worden. Wilt u weten of uw dossiers op orde zijn neem dan contact met ons op voor het plannen van een vrijblijvende afspraak.

Wet Werk en Zekerheid

Door de komst van de WWZ is er een hoop veranderd. Wat de wijzigingen inhouden leest u hier.

   
     

Volg ons op social media

Wil je op de hoogte blijven van onze vacatures? Volg ons dan nu via: